Monday, April 11, 2011

Unforgetable Night... :P



Align Center
10 April 2011 menjanjikan satu malam yang indah n tak akan dilupakan oleh barisan Jawatankuasa Perwakilan Kolej Tun Huseein Onn (JPK THO), penghuni2 kolej yang lain..
JPK THO melepaskan jawatan mereka kepada ahli JPK yag baru yg mane akan diadakan pilihanraya untuk pencalonan JPK yg baru.

Dinner ini bertemakan 'Fairy Tales', ala2 dongeng gitu.. bermacam2 ragam, pakaian, style n versi masing2 yg mncul pda malam itu.. huhuhu~. Disiapkan pula dengan astana merah putih di atas pentas menyerlahkan lagi keELEGANan dinner malam tu.. wahhh~ TP pon puji tawu..
Bangga lah pengarah projek kan sbb hasilnye berjaya menjadi pujian rmai..

Malam tu aku bertindak sebagai ketua biro hadiah & cenderahati tapi habes biro aku pegang..
ke hulu ke hilir..jenuh nak pastikan majlis berjalan lancar..
Semua nye berjalan lancar cuma ada beberapa masalah yg timbul yg kami sendiri x duga..
Ketidakcukupan makanan untuk pelajar2.. Hal ni menimbulkan ketidakpuasan hati lah kan? so kami barisan jawatnakuasa pelaksana cuba untuk menyelesaikan masalah ini.
Mereka terpaksa menunggu makanan hampir 1 jam. Kami memohon maaf atas kekhilafan yg berlaku kerana makanan mmg kami dah standby lebih tp mgkn ada lah hamba Allah yang kebulur x makan 10 hari kan.. 1 ketul ayam mmg x ckup. Xpelah, kesian jgk kat die kan so kite halalkan jelah ek. Tapi malam tu mcm aku x hepi sgatlah sbb x xdp tgok majlis tu sepenuhnya disebabkan permasalahan yg timbul so aku redho jelah..

Majlis berakhir lebih kurang pukul 11.30 malam. Time tu la baru kami bleh rehat n makan. Mmg besar pengorbanan tu kan?? huhuhu~ jom la join kami :D hehehe! banyak pahala wat amal.. pastu lah baru ada mase nak bergambar, snap sne snap sni.. kesian kitorang kan?? :(. pkai cantik2 pon x guna, las2 duk blkang pentas jerk.. hak3!
Then sesi bermaafan antra seki n JPK yang akan meletak jawatan x lame lagi.. Mmg agak sedih sbb selama 2 sem kami bersama menjalankan tugas n membantu antara satu sama lain untuk melaksanakn apa2 program.. ssh senang brsma.. ske duka.. tension... stress..mmg x dinafikan tugas kami agak sbuk tapi x jgk aku nafikan, itu mmbuatkan kami lebih erat. Bagi aku, klau difikirkan sibuk tu mmg x kemane2 la kite kalau kite asyik nak rehat saje kan? so fikir2kanlah untuk mngaktifkan diri anda yer..

Eyh2 ni dah masuk bab lain dah ni.. Aku nak cakap pasal 'Unforgetable Night' tapi x pelah.. Xde pape pon yang nak citer banyak2 cuma aku harap kite perbaiki kelemahan yang ada n mantapkan lagi kelebihan yang sedia ada.. Tu sahaja dari kau, ada pape cadangan bleh suggest. Xde msalah .

Wassalam.. :)


Rakan-rakan setugas.. Dari kiri Ekin, Kinah, Aku, Yati & Jan..

Antara barisan mantan Jawatankuasa Perwakilan Kolej Tun Hussein Onn 2010/2011..






Ni Jan.rakan setugas yang paling giler2 n best ar.. Aku pasti rindukan saat bersama hang la wehhh!










Ni plak Nadia, YDP kitorang.. Kadang2 die ni banyak mulut sket, risau x tentu pasal.. sygggg nadia!










Kenangan bersama kalian tetap sentiasa terpahat di hati..

Love u all..

No comments:

Post a Comment