Tuesday, May 24, 2011

Kecewa lagi...

Aduhhh...buat kali ke4 aku kecewa dengan keputusan peperiksaan aku..
Sepanjang 4 semester aku berada disini, tiada satu keputusan yang
dapat membahagiakan aku.
Memang aku perlu kuatkan semangat, tekadkan azam tapi dalam masa
yang sama, rasa kecewa itu lebih menguasai aku..
Aku memang seorang yang lebih suka menerima dan cuba untuk
memperbaikinya tapi...arghhhhh! Tension!!
Kawan2 semua dapat tinggi2..aku??
Sedih..sedih..mungkin usaha aku x memadai..mungkin usaha aku x cukup gigih..
Mungkin banyak masalah yang melanda aku sem lepas..
Mungkin aku tidak bersungguh2..banyak kemungkinan..
Setiap kali dapat result, benda yang sama aku cakap.
"takpe,sem depan ada lagi..kite buat yang terbaik"..tapi hasilnya???masih sama..
kenapa?? kenapa?? kenapa?? persoalan yang sama bermain difikiranku..
adakah aku perlu bertanya dengan diri sendiri??
Aku hanya ada 2 sem lagi untuk buat yang terbaek.
Ya Allah..kuatkan semangat aku untuk menerima n menempuhi semua ini..
Kali ini aku betul2 bersungguh2,aku x nak main2..aku nak buktikan yang aku boleh..
Berilah aku kekuatan yang luar biasa untuk aku mendapat sesuatu yang luar biasa..
Yang aku sendiri tidak jangka..
InsyAllah, usaha+berdoa+tawakal=KEJAYAAN!

Amin~ :)

No comments:

Post a Comment